Luksus passasjerfly med glassgulv ser mer ut som en superyacht

neznode

Administrator
Betjeningen
Nord-California er virkelig noe annet. Jeg vokste opp med fotturer i Marin County og bake fudge i Lake Tahoe. Som fotograf blir jeg naturlig nok tiltrukket av området om og om igjen for å finne nye bilder å ta, siden området ser ut til å være av uendelig skjønnhet. Den beste delen av området er at du ikke trenger å gjøre mange avtaler på forhånd for å nyte naturen, alt du trenger å gjøre er å sette deg i bilen og kjøre, noe som gjør Nord-California til den perfekte turen for siste liten passasjerer før slutten av sommeren.

Nå som riksvei 1 endelig har åpnet igjen, er det på tide å ta turen. Fra Mount Tamalpais og kysten av Point Reyes i Marin County til Emerald Bay ved Lake Tahoe, her er de mest fantastiske stedene jeg har sett langs denne ruten som jeg er sikker på vil inspirere til et spontant eventyr.

Rett ovenfor Golden Gate Bridge

Mount Tamalpais sitter som et symbol på Marin County, og kan skilte med fantastisk utsikt over den omkringliggende bukten, sporadiske besøk av lokalt dyreliv og mye terrengsykling. Sport ble teknisk oppfunnet her. Dette er et klassisk utgangspunkt for en tur, kom hit ved soloppgang og se soloppgangen over San Francisco. Så ta turen fordi det er så mye å se. Highway 1 er kjent for sin vindfulle klippekjøring, som alene gjør den verdt et besøk. Men som fotograf tilbyr landskapet deg også steinete havutsikt og over 600 miles med strender.

Den var stengt en stund for restaurering, men åpnet igjen nå i juli. Så åpne vinduene, slå på musikken din og gå fra en fantastisk utsikt til den neste. Point Reyes National Seashore har sine egne reservater av det ikoniske Point Reyes fyrtårn, tulhjort som streifer rundt i åssidene, så det er enkelt å oppdage dem, og du finner flere små strandbyer blant de lange naturstrekningene.

En 13-mils tur-retur-tur til fossene skuffer aldri

Point Reyes lange sandstrender er et fristed for fugleliv, fra svevende rovfugler til truede brune pelikaner og snørike regnfugler i vest, så ta med teleobjektivet ditt hvis du er fotograf. Tåken fra havbølgene er kjølig og frisk med hvert åndedrag mens du går på kysten. Strender som Limantour og Drake's kan bli litt overfylte, men mer avsidesliggende strender som krever litt gange for å nå, som McClure og Abbotts Lagoon, vil føles som skjulte viker. Dette er et sted hvor du kan omfavne ensomhet og være alene med kameraet ditt.

Fra Point Reyes, gå gjennom den sentrale dalen til Sierra Nevada-fjellkjeden og slå leir eller finn et hotell i åsene. Jeg elsker Hideout, en ekstern, familieeid og bygget escape på 7100 fot med bare syv suiter. Du kan også campe på stedet. Det er omgitt av tusenvis av hektar med nasjonal skog sammen med enger, elver og en privat innsjø.

I dette ville skogshuset også

Det er et gammeldags underholdningsrom som ber deg trekke deg tilbake under stjernene og dele historier til langt ut på natten ved bålet. Enten du sover i den koselige hytta eller leker hardt ute, stå opp tidlig og ta en morgentur ved soloppgang. Det vil gi deg en lyskvalitet du bare kan finne i Sierras. Jeg gikk sjelden til granittsteiner dekket med trær og annet grønt. Sierras er kjent for sine små fjellvann, så stand up padleboarding er et must.

Rucker Lake, sett her, er skjult over Soda Springs og får sjelden vind, så vannet er nesten alltid jevnt, noe som gjør det ideelt for bilder selv i hard sol. Du har aldri støttet det før, ikke bekymre deg; Det er en av de mest tilgjengelige utendørssportene for nybegynnere og er like morsom å gjøre med venner eller på egen hånd.

Flume Trail, kjent for utsikten over Lake Tahoe

Perfekt for både fotturer og terrengsykling for erfarne ryttere. Det er en ganske utfordrende enveis tur på 14 mil i en høyde av 8000 fot med over 1000 fot stigning i de første fire milene. Fotografer bør legge igjen alle utstyrsposer på leiren; Pakk lett med ett enkelt vidvinkelobjektiv og fyll ryggsekken med mye vann i stedet. Rett nedenfor Flume Trail ligger Hidden Beach. Parkering er vanskelig ja, avhengig av tid, men steinene gir et flott sted å kjøle seg ned med en svømmetur før solen begynner å gå ned og du begynner å ta det perfekte solnedgangsbildet i sinne.

Emerald Bay er sannsynligvis det mest kjente stedet i hele Lake Tahoe. Gå for soloppgang, ikke solnedgang, for å unngå å støte på andre. Stå opp tidlig siden det er veldig tidlig, pakk sammen, ta med hodelykt og kom akkurat i tide til at solen står opp over bukten, forhåpentligvis vil noen skyer fange lyset. Mediter for å sette pris på den stille, vakre naturen og reflekter over reisen som brakte deg til dette øyeblikket. Du vil utvilsomt legge planer for et comeback.

Tilbake
Topp